Logopeda, neurologopeda, terapeuta miofunkcjonalny, filolog polski. Wykształcenie zdobywała na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej, Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Obecnie pracuje w Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym Bajkowy Dworek, gdzie prowadzi terapię logopedyczną dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (m.in. spektrum autyzmu, niepełnosprawność intelektualna, niedokształcenie mowy o typie afazji, apraksja) a także z dziećmi z wadami wymowy. Pełni funkcję koordynatora zespołów terapeutycznych. Ma doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym i przedszkolnym, a także we wczesnej interwencji terapeutycznej. Umiejętności zdobywała, pracując w przedszkolach, szkołach i poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Nieustannie poszerza swoją wiedzę poprzez udział w kursach i szkoleniach. W swojej pracy terapeutycznej na pierwszym miejscu stawia indywidualne potrzeby każdego dziecka.
Udział w szkoleniach, kursach:
- "Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM i afazji motorycznej według zasad motorycznego uczenia"
- "Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowej" (moduł I)
- "Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem" (Fundacja Synapsis)
- "Jak wspomagać dzieci z autyzmem w rozwijaniu funkcjonalnej komunikacji" - moduł I, II i III (Fundacja Synapsis)
- "Autyzm. Rozwijanie komunikacji u osób z autyzmem"
- "Zespół Aspergera − praca terapeutyczna z dziećmi i młodzieżą"
- "Terapia miofunkcjonalna" stopień I i II
- "Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne"
- Kurs I stopnia Metody Fonogestów "Mówimy z fonogestami"
- "Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji - niesłyszących, autystycznych, z afazją" (Centrum Metody Krakowskiej)
- "Makaton" - szkolenie I stopnia
- szkolenie uprawniające do wykorzystania Kart Oceny Logopedycznej Dziecka - KOLD do diagnozy dzieci od 1. miesiąca do końca 9.roku życia
- "Terapia logopedyczna Małego Dziecka z Autyzmem"
- "Skojarzenia do mówienia"
- "Połykanie i pozycja spoczynkowa języka"
- "Opóźniony rozwój mowy"