Logo
   Menu
  • Home
  • Przedszkola
    • Organizacja pracy
    • Zajęcia
    • Opłaty
    • Do pobrania
    • Programy nauczania
    • Metody nauczania
    • Kontakt
  • Przedszkole Terapeutyczne
  • Szkoły Podstawowe
    • Rekrutacja 2024/2025
    • O szkole
    • Plan dnia
    • Harmonogram roku szkolnego
    • Zajęcia dodatkowe
    • Koła zainteresowań i warsztaty
    • Opłaty
    • Kadra
    • Do pobrania
    • Kontakt
  • Gabinety terapeutyczne
    • Aktualności
    • Nasi specjaliści
    • Oferta
    • Cennik zajęć terapeutycznych
    • Kontakt

Developed in conjunction with Joomla extensions.

Zajęcia w ramach czesnego

Zajęcia dydaktyczne zgodne z podstawą programową MEiN.
Podstawa programowa wychowania przedszkolnego realizowana jest w ciągu całego dnia pobytu dziecka w przedszkolu.

CODZIENNE ZAJĘCIA Z PEDAGOGIKI MARII MONTESSORI ORAZ MULTIMEDIALNE.

  • JĘZYK ANGIELSKI

    - dzieci poprzez gry, zabawy i odpowiednio dobrane pomoce dydaktyczne zadziwiająco szybko zaczynają rozpoznawać i reagować na komunikaty w języku obcym.
  • RYTMIKA

    – zajęcia umuzykalniające, rozwijające funkcje słuchowe, poczucie rytmu, koncentrację oraz pewność ruchową.
    Elementy muzyki z wykorzystaniem instrumentów
  • ZAJĘCIA PLASTYCZNE

    - cały wachlarz różnych technik wyrazu artystycznego, wraz z Arteterapią.
  • ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE

    - grupowa terapia logopedyczna z rytmiką, służą rozwojowi mowy i usprawnieniu aparatu artykulacyjnego.
  • TAŃCE

    - elementy tańca nowoczesnego oraz towarzyskiego połączone z nauką kroków, układów tanecznych wyzwalają wśród dzieci naturalną ekspresję twórczą oraz aktywnie pobudzają wyobraźnię, kształtują poczucie rytmu i koordynacji ruchowej.
  • Oraz szereg innych tj.

    - DOGOTERAPIA, SMYKOMULTISENSORYKA, ZAJ. SPORTOWE Przedszkoliada.pl.



*Lista zajęć dodatkowych ustalana jest corocznie przed rozpoczęciem roku szkolnego. Zajęcia są modyfikowane i wybierane najciekawsze dla dzieci. Dokładna lista zajęć dodatkowych dostępna jest u Dyrekcji każdej placówki.

TERAPIA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH

WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU (WWR)

- zespół wielokierunkowych oddziaływań skierowanych na dziecko, co do którego zdiagnozowano lub podejrzewa się wszelkie nieprawidłowości rozwojowe. Zakres tego oddziaływania może być bardzo różny, w zależności od zdiagnozowanych przez specjalistów deficytów rozwojowych. Może ono obejmować: psychomotorykę, sferę komunikacji, mowy i języka, funkcjonowanie zmysłów dziecka, itd. Wczesnym wspomaganiem rozwoju objęte może być każde dziecko od chwili wykrycia pierwszych sygnałów nieprawidłowego funkcjonowania do czasu podjęcia przez nie nauki w szkole podstawowej. Wsparciem objęta jest też rodzina dziecka. Zajęcia prowadzone są na terenie naszego przedszkola, na podstawie przepisów odrębnych - ROZPORZĄDZENIA MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 4 kwietnia 2005 roku w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju dzieci.

Zajęcia w ramach wczesnego wspomagania organizuje się w wymiarze od 4 do 8 godzin w miesiącu, w zależności od możliwości psychofizycznych i potrzeb dziecka.

W skład zespołu wchodzą osoby posiadające przygotowanie do pracy z małymi dziećmi o zaburzonym rozwoju psychoruchowym:

  • pedagog posiadający kwalifikacje odpowiednie do rodzaju niepełnosprawności dziecka, w szczególności: oligofrenopedagog (specjalista pracy z dziećmi upośledzonymi umysłowo), tyflopedagog (specjalista pracy z dziećmi niewidomymi) lub surdopedagog (specjalista pracy z dziećmi niesłyszącymi)
  • psycholog
  • logopeda
  • inni specjaliści - w zależności od potrzeb dziecka i jego rodziny

TERAPIE

dla dzieci o obniżonym potencjale intelektualnym, z niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami genetycznymi (np. zespół Downa), z autyzmem dziecięcym, w tym z zespołem Aspergera i innymi trudnościami rozwojowymi.

  • dla każdego dziecka dotkniętego autyzmem sporządzamy IPET - indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny opracowany na podstawie orzeczenia i zaleceń wydanych przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne, diagnozy własnej i obserwacji poczynionych na terenie naszej placówki oraz wywiadu z rodzicami.

W pracy edukacyjno-terapeutycznej staramy się aktywnie włączać dzieci z autyzmem w pracę dydaktyczno-wychowawczą całego przedszkola. Aby to ułatwić, każde z tych dzieci posiada własnego nauczyciela wspomagającego, który pomaga dziecku wchodzić w relacje w grupie, motywuje do wykonywania stawianych mu zadań, kontynuuje ćwiczenia z zajęć indywidualnych.

TERAPIA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ (SI)

wg założeń www.pstis.pl W naszej placówce zapewniamy dzieciom z ORZECZENIEM m. in.:

  • indywidualne zajęcia rewalidacyjne o charakterze zajęć korekcyjno- kompensacyjnych,
  • zajęcia z psychologiem
  • zajęcia z logopedą,
  • stymulację sensoryczną.

STOSUJEMY DIAGNOZĘ FUNKCJONALNĄ

Diagnoza funkcjonalna pozwala określić jak dziecko funkcjonuje w poszczególnych sferach w odniesieniu do jego wieku rozwojowego. Do diagnozy funkcjonalnej wykorzystujemy test PEP-R, który bada siedem sfer funkcjonowania dziecka:

  • naśladowanie,
  • komunikację,
  • czynności poznawcze,
  • percepcję,
  • motorykę małą,
  • motorykę dużą,
  • koordynację wzrokowo- ruchową.

Test PEP-R pozwala uzyskać informacje dotyczące zachowania dziecka w relacjach społecznych. Służy do konstruowania programów terapeutycznych dla dzieci wymagających wspomagania rozwoju. Przeznaczony jest dla osób funkcjonujących na poziomie przedszkolnym i niższym – w wieku od 6 miesięcy do 7 lat. Diagnoza PEP-R określa, czego dziecko jest w stanie się nauczyć w najbliższej przyszłości. Wyniki testu pozwalają ustalić aktualny poziom funkcjonowania dziecka, oraz najbliższą strefę rozwoju tj. możliwości rozwojowe dziecka.

TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH

TERAPIĘ PSYCHOLOGICZNĄ

ELEMENTY METODY KRAKOWSKIEJ

Udostępnij
Niepubliczne Przedszkole Bajkowy Dworek
al. Spółdzielczości Pracy 53, 20-147 Lublin
tel: 500 54 54 52
spoldzielczosci@bajkowydworek.lublin.pl
Niepubliczne Przedszkole Bajkowy Dworek
ul. Janowska 62B, 20-509 Lublin
tel: 500 63 63 62
janowska@bajkowydworek.lublin.pl
Niepubliczne Przedszkole Bajkowy Dworek
ul. Gęsia 3, 20-719 Lublin
tel. 500 156 166
gesia@bajkowydworek.lublin.pl
Niepubliczne Przedszkole Bajkowy Dworek
ul. Sachsów 1A, 20-381 Lublin
tel. 500 23 03 23
sachsow@bajkowydworek.lublin.pl
Niepubliczne Przedszkole Bajkowy Dworek
ul. Grabskiego 23, 20-330 Lublin
tel: 500 20 22 20
grabskiego@bajkowydworek.lublin.pl
Niepubliczne Przedszkole Bajkowy Dworek
ul. Lotnicza 5, 20-322 Lublin
tel. 500 20 44 20
lotnicza@bajkowydworek.lublin.pl
Przedszkole Terapeutyczne Bajkowy Dworek
ul. Towarowa 25, 20-205 Lublin
tel. 500 20 44 20
towarowa@bajkowydworek.lublin.pl
Niepubliczne Przedszkole i Żłobek Bajkowy Dworek
ul. Grabowa 4, 20-258 Turka
tel: 500 64 64 62
turka@bajkowydworek.lublin.pl
Niepubliczne Przedszkole Bajkowy Dworek
ul. Towarowa 25, 20-205 Lublin
tel: 500 20 44 20
towarowa@bajkowydworek.lublin.pl
Niepubliczne Przedszkole Bajkowy Dworek
ul. Tomasza Zana 11a/8, 20-601 Lublin
tel. 500 59 59 53
zana@bajkowydworek.lublin.pl
2024 copyright: Przedszkole Integracyjne Bajkowy Dworek - wszelkie prawa zastrzeżone.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Czym są pliki Cookie

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

Polityka plików Cookie

1. W związku z udostępnianiem zawartości serwisu internetowego Przedszkole Integracyjne Bajkowy Dworek stosuje się tzw. cookies, tj. informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym użytkownika, które serwery mogą odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego, może także używać innych technologii o funkcjach podobnych lub tożsamych z cookies. W niniejszym dokumencie, informacje dotyczące cookies mają zastosowanie również do innych podobnych technologii stosowanych w ramach naszych serwisów internetowych. Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego Przedszkole Integracyjne Bajkowy Dworek. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

2. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

dostosowania zawartości stron serwisu internetowego do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
dostarczania użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

3. W ramach serwisu internetowego Przedszkole Integracyjne Bajkowy Dworek możemy stosować następujące rodzaje plików cookies:

"niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu internetowego, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu,
pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu,
pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu,
"funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.,
"reklamowe" pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

4. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu internetowego. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.

5. Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z niektórych usług w ramach naszych serwisów internetowych, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisie internetowym Przedszkole Integracyjne Bajkowy Dworek z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.

6. Pliki cookies mogą być zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego Przedszkole Integracyjne Bajkowy Dworek, a następnie wykorzystywane przez współpracujących z serwisem reklamodawców, firmy badawcze oraz dostawców aplikacji multimedialnych.

Jak wyłączyć pliki cookie w przeglądarce ?

  • Przeglądarka Opera
  • Przeglądarka Firefox
  • Przeglądarka Chrome
  • Przeglądarka Internet Explorer
  • Przeglądarka Safari