Absolwentka pięcioletnich studiów na kierunku ,,logopedia z audiologią” na UMCS-ie, protetyki słuchu w Medycznym Studium Zawodowym w Lublinie oraz studiów podyplomowych na kierunku „neurologopedia” na Uniwersytecie Mari Curie – Skłodowskiej. Obecnie pracuje w Niepublicznym Przedszkolu „Bajkowy Dworek”, gdzie prowadzi terapię logopedyczną dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (m.in. spektrum autyzmu, wady słuchu, niedokształcenie mowy o typie afazji) oraz w puławskiej poradni logopedycznej, w której dodatkowo prowadzi również dzieci z wadami wymowy. Praktykę zawodową zdobywała lubelskich przedszkolach, szkołach podstawowych, integracyjnych, poradniach. Praca z dziećmi, zwłaszcza z tymi ze specjalnymi potrzebami, to dla niej ogromna pasja, spełnienie marzeń i ogromne wyzwanie. Cały czas podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc na różnych szkoleniach, kursach i konferencjach. Prywatnie lubi jazdę na rowerze i wieczory z dobrą książką.
Udział w szkoleniach, kursach:
- „ORM. Kreatywne postępowanie logopedyczne”
- „Opóźniony Rozwój Mowy – szkolenie warsztatowe”
- „Wady artykulacyjne spółgłosek (k, g, w, f, p, b, m, t, d, n) i samogłosek oraz ich korygowanie”
- „AAC: Wprowadzenie alternatywnych metod komunikacji u osób z autyzmem”
- „Diagnoza i terapia ryzyka dysleksji dzieci w wieku przedszkolnym”
- Udział w projekcie „Profesjonalne kadry w procesie wspomagania”
- „Terapia logopedyczna ucznia z sygmatyzmem”
- „Terapia logopedyczna ucznia z mową bezdźwięczną”
- „Terapia logopedyczna ucznia z rotacyzmem”
- „Podstawy Kinesiotapingu”
- „Wprowadzenie do AAC – Alternatywnych i Wspomagających Sposobów Komunikacji”
- „Diagnoza i terapia logopedyczna ucznia z wadą słuchu”
- „Komunikacja językowa dziecka z autyzmem – diagnoza i terapia logopedyczna”
- „Elementy Integracji Sensorycznej w pracy logopedycznej”
- „Dziecko z afazją w przedszkolu i szkole”
- „ Funkcjonowanie dziecka z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego APD w szkole i sposoby rehabilitacji”
- „Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym”
- ,,Wieloaspektowość diagnozy małego dziecka”
- „Badania słuchu w logopedii”
- „Masaż logopedyczny”
- „Terapia tradycyjna a terapia strategiczna”, Prof. dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska
- „FTM. Fizjologiczna Terapia Miofunkcjonalna”, dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska
- „Praksja i kinestezja artykulacyjna”
- „Wertykalno-horyzontalna pozycja języka”
- „Terapia miofunkcjonalna”
- „Skojarzenia do mówienia”
- Wibratory logopedyczne. Wykorzystanie w terapii logopedycznej
- „Ortodoncja dla logopedów. Diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustno–twarzowego"
- „Obniżone i wzmożone napięcie mięśniowe. Ich wpływ na pracę narządów artykulacyjnych, wady wymowy”
- „Nadmierne ślinienie w logopedii. Skuteczne techniki eliminujące ślinienie”
- „Podstawy anatomii dla logopedów. Mięśnie głowy i szyi”
- „Rotacyzm – diagnoza i efektywna terapia logopedyczna”
- „Ankyloglosja – krótkie wędzidełko języka. Diagnoza i terapia przed i po zabiegu”
- „Połykanie okiem logopedy – podejście praktyczne”